2010. április 22., csütörtök

Okoskodás

Én azért alapvetően nem vagyok idegeskedő figura. Jó néha pár dolog fel tud húzni( például hétfőn egy akkorát bebasztam egy gyereknek(már bocsánat )hogy az orra is vérzett! Hát a nővéremet senki se piszkálja) de azért nem vagyok egy Gordon Ramsay(akiről kiderült hogy nem énekes csak én értelmeztem rosszul) féle elmeroggyant. De az fel tudja nálam nyomni a pumpát ha valaki aki egész álló nap a gép előtt csücsül, okoskodik. A pcguru fórumán nemrég kiosztottam ezt az okoskodót. A nick neve Dantes. Ő mindig is így szokott okoskodni. Most arról volt szó hogy az újság szerkesztői 72 óra erejéig a seregben védték a hazát. És erre ez a nagyképű Dantes ott nyomta a dumát hogy ő biztos nem menne bele ebbe az egészbe mert megmondják mit csináljon. Nos, én se rajongok a honvédségért de én ezt nem fejtem ki bő 900 karakter keretein belül. ÉS az egész nem is a témához passzolt. Ez olyan mintha valahol ez lenne írva: „Meghalt egy nő” és az egyik kommentben ez állna:” nem szeretek iskolába járni”. Szóval szerintem bár én is elég nagy szájú vagyok, nem kell mindenről ilyen nagy véleményt formálni. Pláne ha az ember(mint Dantes) csak képekről ismeri a külvilágot

Nincsenek megjegyzések: