2010. december 21., kedd

Álomvilág

Véget ért mindkét „tehetségkutató” műsor. Az egyiket Tulajdonáthelyező és biztonsági szakember (Tolvaj) Renáta, míg a másikat az igen csak Vastag Csaba nyerte meg. Nekem mondjuk teljesen mindegy lett volna, hogyha az egzotikus nevű Nikolasz lesz X-faktor. Én utoljára ÖT ÉVE követtem figyelemmel a Megasztár 3-mat. Az még valóban jó volt. És akik ott énekeltek ( Rúzsa Magdi, és társai) azok utána is a fényben maradtak. Ezzel szemben sokan már ki is futottak. Persze, persze jó dolog egy ilyen műsor hisz sok tehetséges ember megmutathatja, hogy mit tud akkor is ha máshogy nincs lehetősége. Maradjunk Rúzsánál. Ő ugye a Vajdaságból származik. És itt gondolom nincs Vajdaság Records, aki mondjuk kiadná a lemezeit. De például a tavalyi Megatré nyertese( Király Linda testvére) akkor is sikeres lett volna ha mondjuk először esik ki. Véleményem szerint csak az elégé híres nővére miatt szavaztak a kölökre. Mert, hogy jó hangja nincs az biztos. És ennek köszönhetően nagyon hamar megbuknak, és nem lesz belőlük semmi! Ez annak is köszönhető, hogy a sok idióta zsűri tag, mint például Friderikusz és Keresztes. Az előbbinek akkora egója van hogy úgy gondolja hogy feltétlen a szárnyai alá kell vennie az énekeseket. Keresztestől pedig kinyílik az ember zsebében a bicska. Ott vonaglik mint egy Bakács imitátor, táncol de maximum olyan mesterien mint én, és mindig bőg.

Amit nagyon utáltam az ikszfaktorban hogy egyáltalán nem voltak pártatlanok a tisztelt zsűritagok. A döntő így kezdődött, hogy Feró papa meg Ildike elmondták hogy nagyra becsülik az ellenlábasukat de akkor is az ő emberük lesz az X-faktor.

Nem tudom mi lesz Tolvajból meg Vastagból, de ha mondjuk sikertelenek lesznek én biztos nem fogok meglepődni! Ezek az énekesek álomvilágban élnek...

Nincsenek megjegyzések: