2011. március 4., péntek

Mindig péntek

Péntek . Ilyenkor mindig negyed egykor végzek a ziskolával tehát ilyenkor előttem az egész nap. Jobban szeretem mint például a szombatot vagy a vasárnapot. Ilyenkor bemegyünk a városba, ökörködünk avagy kajálunk. Ilyenkor szinte mindig jó idő van. Mindenre van időm.

Épp most is péntek  van. Ülök a gép előtt, előbb vittem végig a Cod7 demóját, olvasom zakkantot illetve találtam valami igen gyenge blogot azt olvasgatom. Írom az új videóhoz a "forgatókönyvet". Összegzem a hetet.

Igen mozgalmas volt ez a hét a nagyvilágban. Steve Jobs mégsem halt meg, sőt bemutatta az Ipad második generációját. Nem mintha vennék Ipadet, feleslegesnek tartom. Holnap remélem átjön Ábel. Folytatom a Leslie L. Lawrance könyvet amibe belekezdtem. Anya tv-t néz. Ez ritka, szinte csak pénteken fordul elő.

Ez a péntek feeling amolyan ünnepélyes semmit tevés, rituálé, felkészülés a hétvégére. Ennél kevesebb jobb dolog van az életben.

Nincsenek megjegyzések: