2010. július 3., szombat

Itt vagyok!!

Sajnálom hogy nem írtam lassan két hónapja a blogra! Valahogy nem volt ihlet írni. Ezt egy új sablonnal hálálom meg. Plusz az egész oldal átalakult. És most a bejelenteni valók:
- Vakáció!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Már nagyon vártam hogy kimondhassam ezt a szót!Már voltam egy kirándulós táborban és még megyek is párba. A bizonyítványom egész jó, négyes lett.
- Megnyitottam egy új oldalamat a kulturkinget. Itt könyvekkel foglalkozunk hárman: én,gigi,andris. HA ti is akartok jelentkezni cikk írónak a bendegz@citromail.hu oldalra küldjetek egy cikket játékról,könyvről,filmről,zenéről! Ezekben a témákról bármelyikben.
- remélem tetszik az új sablon.
- csatlakozzatok a kulturking csoporthoz a facebookon.
- már csinálom az új good or shit videót!

Ennyi lett volna. Még egyszer bocs hogy nem írtam!
Szép nyarat!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon jó az új háttér!!! puszi, Gigi

Unknown írta...

Ksözike! :D