2011. január 5., szerda

Fun never ends: Wazzup

A világon egyre több ember blogol. Köztük olyan híresebb személyiségek is mint a tánc művész ex-miniszter elnökünk vagy az Xbox 360 fő embere Major Nelson. De( és mos egyáltalán nem akarok nagyképű lenni) van néhány igencsak ergya oldal is. Magyar viszonylatban sok valóban remek blog mellet a blog.hu-n találkozhatunk sok borzalmasan gagyi cuccal. Ma a Luckey által vezetett Wazzup-ról fogok elmélkedni, mint azt már sokan megtették videó formájában vagy írásosan.

Luckey( AKA Fábián Miklós) cod2gamer96 néven kezdte a pályafutását. A "nagy sikerű" Igénytelen PC Játékokkal kezdte a pályafutását. Szerintem borzalmasak voltak a videók, láthatóan a Rossz Pc játékok Sorozat videóit akarta majmolni.

Itt lenne egy régi műve:


Váááááááááááááááááááááááááá! Ha volt erőtök végignézni akkor gratulálnék. Nem értem miért kritizál egy olyan játékot amely a szar gépén el se indul. Meg számoljátok már össze mennyit ööööözik! De van még pár videója!!!

Azért látszik a minőségen hogy két nap alatt két videó!


És a legrosszabb:



Atyaúristen. Felveszi ahogy egy WC PAPÍR GURIGÁVAL játszik. YErről most nem mondok semmit szerintem én vagyok az egyetlen fiú aki gyerekként nem játszott volna katonásdit. De ***-meg ezt miért kell a youtubre feltenni?! Szánalom.

Jött a PLay-ON. Én erről az időszakról csak SPARK blogjáról tudok
Aztán mikor beijedt hogy mindenki őt kritizálja, visszavonult. De csak egy időre. Utána jött a METREXY. Ez se élt sokáig.


Ezzel a sorozattal indult a Rossz PC Juniorok Oscar versenyén is. Ott is megjegyezték a cod2gam er96-os idejét. Aztán mikor még az Igggggénytelen öööö ppcé Játékok sorozatában bemutatta a TDR 200-et kapott elég sok kritikát. Aztán egy videóban bocsánatot kért mindenkitől és egy második esélyt.


Ezt követte a még mindig működő Wazzup. Itt már egész értékelhető videókat csinál. Az intrói legalábbis nagyon jók.


Azért adtam a bejgyzés címének az Xbox Live! hivatalos jelmondatát mert azon a blogon tényleg mindig van min röhögni. Feltéve ha szeretjük a szarkasztikus,fingatásból álló humort. Például most mikor valaki feltörte és letörölte a blogot, Bőszinho és Millenoti azt mondták hogy ők voltak, és teljesen kiakadt. Napi szinten szólna be neki a blogján.



Véleményem szerint LuckeY az internet Gáspár Győzője. Sokan utálják parodizálják és csesztetik. Láttam már blogot amin egy külön rész volt az életrajzáról. Jó páran megnézték a videóit, igaz lehet hogy csak röhögni akarnak egy nagyot. Mindenki vele foglalkozik( én is három napja csinálom ezt az írást) tehát egy igazi celeb. Nem tudom hogy még meddig fogja csinálni ezt a játék
bemutatós dolgot. Addig mindenképp még az emberek foglalkoznak vele...





Az infókat Erevis és SPARK blogjáról szereztem be. Olvassátok el azokat is







3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nem tudom miért pofázik egy olyan gyerek aki egy kicsit sem különb nála...Te például egy kibaszott dedós, elkényesztetett , dagadt Lego buzi vagy...Láttam Power-On-on is Soap-nak osztottad az észt..Oké , tényleg van hova fejlődnie de még mindig jobb ,mint Te...Meg most Luckeyt szidod aki fejlődött rengeteget..csicska!

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Unknown írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.