2011. január 23., vasárnap

Minden ürömben van valami öröm(elméletben)

Opp, már megint két hete hogy utoljára írtam ide. Ez egy részt lustaságom, más részt meg annak köszönhető, hogy egy hétig betegeskedtem. De miközben igencsak szarul voltam ért egy kis meglepetés is. Mikor egyik nap feküdtem az ágyban felcsendült Bob Marley hangja amint a Buffalo Soldiert énekli. Gondoltam csak a tv-ben megy és inkább hallgattam mintsem arra gondoltam, hogy csöng a telefonom. De kiderült hogy valaki hívott. Anya felvette és az Electronic Arts Magyarországtól hívtak. Mégpedig azért mert novemberben, egy zongora óra ,előtt letöltöttem a wapról a Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1. telefonos játékverzióját. Maga a cucc nem volt nagy szám, de el lehetett vele lenni. Már ott is ki volt írva hogy meg lehet nyerni a játék PC-s verzióját Gondoltam annyira nem hiányzik de elfogadnám ha megnyerném. És az említett telefon hívást emiatt kaptam az EA-tól. Közölték hogy nyertem és a héten postázzák a nyereményemet. Ebből ugyan jövő hét szerda lett... Megpróbáltam az igényeimet nullára csökkenteni hisz az általam mérvadónak tartott Pc Guruban 38 százalékot adott neki Bate. Amint megérkezett rávetettem magam. Ahogy játszottam egyre jobban kezdtem egyetérteni Bate cikkével. De többet nem lőnék le ugyanis tervem hogy újraélesszem a Good or Shit Sorozatot mégpedig úgy hogy ezt bemutatom. Most már nemcsak Good-ra meg Shit-re értékelek egy játékot hanem pontozom és elmondom a véleményemet és így fog kiderülni hogy jó vagy szar a játék. Megpróbálok a jövő héten belekezdeni, csak előbb erőt kell gyűjtenem, hogy visszaüljek játszani meg jeleneteket felvenni. Tehát elmondhatom, hogy minden ürömben van valami öröm!

Nincsenek megjegyzések: