2010. december 31., péntek

B.U.É.K és évösszegzés

Először is Boldogságos Újévet mindenkinek! Most hogy már három nappal a hátunk mögött hagytuk az Ó évet szeretném "értékelni"pont mint tavaly.


Játékok: Tavaly ilyenkor csak a videójátékokat értékeltem ezen címszó alatt. De mivel január és február között rákaptam a LEGO-ra adja magát hogy erről is írok. Mondhatom elég szép kis gyűjtemény lett az első sárga repülős készlet óta. Karácsonyra még megleptek egy tűzoltóautóval ami rögtön az egyik kedvencemé vált. De volt itt böszme nagy Creator ház és még sok más apróbb City készlet. Remélem a készleteim száma ebben az évben is gyarapodni fog.

És most térjünk rá a videójátékokra. 2010-ben rengeteg fantasztikus játék jelent meg. Nekem is sikerült jó pár kiváló alkotást beszereznem. Az enyémnek tudhatom a Splinter Cell Convictont ami szerintem egy remek kis lopakodós játék. De a pocomon van a Lego Harry Potter amitől egy egészkicsit többet vártam. Aztán megjelent az új Assasin's Creed a Brotherhood amiből rögtön a gyűjtői verziót szereztem be! Én egyébként sohasem szerettem az FPS játékokat. de a HALO: Reach nagyon bejött. Rengeteg órát öltem a multiba illetve az egyszemélyes módba. Ennek örömére F. barátomtól kölcsön is kértem az új Medal of Honort most azzal játszok.
Illetve karácsonyra kaptam egy Kinectet. Ezzel a cuccal úgy játszhatsz hogy semmi nincs a kezedben tehát "you are the controler!" így például egy táncjátékban valóban neked kell táncmozudlatokat előadni. Eddig három játékom( Dance Central, Kinect Sports, Kinect Adventures) van amiben a Kinectel kell játszani. Merthogy ez nem egy új konzol hanem csak egy kiegészítő az Xbox360-hoz. Egy szó mint száz remek évet zártam a játékok terén.

Magánélet:

A tavalyival ellentétben ez az év jól sikerült. Az iskolával 10 napra Angliába mentünk. Rengeteg mindent láttam amit a mi kis hazánkban nem. Ezenkívül rengeteg emberrel ismerkedtem össze. Marha jókat szórakoztunk a buszon. Erről nem szeretnék többet írni, de kijelenthetem még több ilyen évet. Már említettem hogy a páros éveket jobban szeretem.

Filmek:

Nem vagyok egy nagy mozibuzi de szeretek filmeket nézni a moziban. Megnéztem az elkövetkező 20 év legjobb filmjét az Eredetet. Ha valaki szereti a gondolkodós filmeket akkor szerezze be dvd-re mert nem fog csalatkozni. De láttam az AVATARt is ami szerintem tényleg egy remek film. De volt itt Terhes Társaság, Toy Story 3, Így Neveld a Sárkányodat illetve a Harry Potter 7. filmjének első részét. Nővéremékkel megtekintetük a Social Networköt ami a fészbuk keletkezéséről szól. Nem is gondoltam volna mik állnak a világ legsikeresebb oldala keletkezése mögött. És láttam a TRON: Örökséget IMAXben amiről inkább egy külön posztban értekeznék.

Könyvek:
Idén legfőképp krimiket olvastam. Ahatha Chrstie és Cona Doyl mellet néhány kortárs író műveiből szemezgettem. Volt itt Denis Lehanne Megszentelt Életek című páratlanul jó krimije. Illetve most Tim Davystől olvasom a Halállistát. Ezekről is inkább külön írnék.

Újévi fogadalom:
Nem, nem tettem olyan fogadalmat amit mondjuk már februárban megszegnék. Csak azt hogy megpróbálok gyakrabban írni a blogra. Persze nem akarok határidőket szabni( egy magánéleti blogban nehéz is lenne) hisz azokat úgyse tudnám betartani.

Remélem hogy minden olvasóm jó évet tud maga mögött!

Boldog Újévet!

Nincsenek megjegyzések: