2010. december 14., kedd

A kockák visszatérnek


Aki szokta olvasni a Bendeblogot az tudja vagy egy éve rákaptam a legozásra. Én kisebb koromban sohasem szerettem a dánok építőjátékát. Aztán mikor egy általam rendszeresen látogatott blogon az író beszélt róla hogy ő is újra rákapott a Legora. Elég aktív voltam olvastam a kockagyárat vettem a készleteket és ácsingóztam a nekem leginkább kellő készletekre. Egészen a nyár végéig aktív voltam akkor vettem meg az utolsó készletemet egy nagy Castle várat. Ezt már nem raktam ki...( de majd biztos meg fogom tenni) Tegnap pont ezen gondolkodtam és a már rég frissült Lego polcomat szemléltem. Aztán megakadt a szemem egy kis műanyag dobozna egy még szülinapra kapott mini Creator készlet lapult. Ezt valamiért nem raktam még össze. Aki olvass engem, az tudja hogy ezenkívül egy Creator készlettel, egy nagy házzal rendelkezek. Azt viszont nagyon szeretem, hiába hogy kopár de szépen kiegészítettem.

Kinyitottam a kis dobozt és neki álltam az összeszerelésének. Ezeket a Creatorokat mindig háromféle képen lehet összerakni. Először egy kis versenyautóval próbálkoztam. Azért megltszott hogy már rég volt a kezemben kocka. Aztán ezt az ötletet eltemettem és inkább a dobozon is főszerepet kapó szemetes autó féleségnek kezdtem neki. Ezt sikerült is kiraknom!

Szóval elmondhatom hogy visszatértem és újra aktív Legos leszek!




Nincsenek megjegyzések: