2011. július 15., péntek

Happy Birhtday bendeblog

2009. július 15.

Ekkor épp az unokatestvéreméknél voltam Piliscsabán. Egy előzetes elhatározásom alapján itt írtam meg életem első blogposztját . A Twitteről írtam ahová akkortájt regisztráltam fel. Nagyon kezdetleges volt az egész bejegyzés de legalább az enyém volt. Az első leütés óta voltam videószerkesztő, cikkíró próbálkoztam képregényeket és borítókat kreálni sőt egy könyvbe is belekezdtem kétszer, ráadásul néhány novellám is született amikre nem vagyok túl büszke.
Körülöttem is sok dolog megváltozott. Rengeteg helyen utaztam, szereztem és elvesztettem barátokat, nevettem, sírtam elégedett és elégedetlen voltam.Voltak projectek amiket sikerült megvalósítanom és voltak amiket nem.


Számomra ez volt az elmúlt két év. Nagyon szépen köszönöm, hogy velem tartottatok eddig! Én folytatom amíg tudom!


Czékmán Bendegúz

Nincsenek megjegyzések: