2011. április 21., csütörtök

Hey, már megint rég postoltam valami értelmeset.

Utolsó bejegyzésem óta jó pár dolog történt velem. Belekezdtem életem 8. blogjába Andor barátommal akit a twitteren keresztül ismertem meg. Majd valamikor megejtünk egy személyes meetinget is.

Már több mint egy hónapja használom az új telefonomat. Még mindig vannak funkció amikre még csak most jöttem rá.(általában a júzerek okostelefonjuk képességeinek 70 százalékát ki se használják, legalábbis a twitteren Urgod ezt írta) Amúgy rengeteget nyomkodom,sokak szerint túl sokat is. De amit én megkapok avagy megveszek azt ki is használom.

A twitteren már több mint 1400 twittet írtam és 119 követőt szereztem. Ez mondjuk csak nekem nagy szám mert 2009. május óta(előbb kezdtem mint a blogolást) vagyok fent a twitteren(életem első blogbejegyzése is erről szólt) tehát már ildomos lenne hogy vagy negyvenezer csiripelésnél járjak, igaz csak kb december óta vagyok nagyon aktív. Négy hónap alatt ezerkétszáz twitt az nem is annyira szar.

Voltam a krimiestek által szervezett Mozdulj ki és nyomoz rendezvényen. Erről azon nyomba írok amint Gigi átküldi a képeket.

Elkezdtem játszani a Minecraft nevű játékkal. Ennek annyi a lényege hogy bármit építhetsz kockákból. De erről majd máskor és máshol.

Rengeteg ötletem van, hogy miről írhatnék, és most rá is érek.


Ezt a bejegyzést onnan írom ahol másfél éve elkezdtem blogolni. Tényleg elég durva számomra belegondolni, hogy lassan másfél év telt el az első post óta.

Nincsenek megjegyzések: